Vaknade och undrade vart madde och Linn var

När jag för ca 30 minuter sedan vaknade så började jag titta runt i rummet och ser att linn och madde är inte där så tänkte att dom gott ner för en kaffe !

så jag och lill kisse bäbisen går neråt och ingen madde ingen linn ingen här ingen där  ingen hund så jag tänkte att dom gott ut med hunden på promenad.

så jag slog en pling  och då visar det sig att dom pratat med mig vid kl 8 i morse om att dom skulle i väg osv och som många vet så säger jag alltid


jaja jag är vaken
jo de går bra


så dom fick sig ett gott skratt när jag sa att jag inte minns nåogt

iallafall är dom i väg och Madde ska köpa nya skor osv så de blir lite små fix för mig innan dom kommer tillbaka tänkte hinna ducha och göra mig klar innan dom kommmer tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0