Bil ljud

Gårdags kvällen vart lång och intensiv men otroligt läror rik!
började med träning som vanligt stolt! 
sedan köpte jag nytt bil ljud en tia bas och två fyror
otroligt nöjd med ljudet som vart i min bil efter alla omstädigheter
tur att andy kan komma till undsättning då vi tjejer skruvar i bilen
iallafall så tusen tack Linnea du är en underbar människa som jag alltid kan lita på!

Jag Poppar runt i min bil som aldrig förr kan inte bli så mycket bättre än så här!

dagens dag då!

hade svårt att somna  i natt
så var helt död i morse då jag skulle till läkaren
men skönt att veta att de blir operation av halsen nu iallafall!
sedan så fick jag psyk i bilen pga  att jag inte hittade någon parkerings plats
körde som en tok men dock alltid lagligt

tog hundarna på scan en sväng så dom fick spring av sig
nu blir det stan på en liten stund en fika med en gammal vän möta upp en vän kl 14 sedan
äta gott
15:45 träna
17: ja blir nog lite extra god middag i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0