dålig uppdatering

Ja vad ska man säga! tiden går fort då man har roligt!


just nu så fylls mina dagar av sovande ätande en massa tränande och en massa motionerande med hundarna! och för att inte glömma mitt älskade data spel haha!


Träningen får mig att känna mig fri jag mår bra av det försöker i nu läget hinna med 1 mils promenad med hundarna om dagen minst sedan ett eget tränings pass allt från hemma gym till skott träning till hockey träning
dock med vila vissa dagar!

har börjat bli mer social och hitta mina vägar till att ta kontakt med nya människor och inte vara den blyga som sitter tyst!

just nu har jag bra människor om kring mig och jag mår super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0