förkyld igen

Kan nog nämna att de var knappt en månad sedan då jag låg dyng sjuk in för Turkiet resan
han bli frisk åkte i väg kom hem blev sjuk igen

och nu sitter jag här med min förkylning och hals ont vad gör man?

ja jag tänker då inte ligga hemma och tycka synd om mig själv har hunnit med mycket bus med hundarna idag de var dom väl för tjänta av och jag har hunnit träna också är nöjd!

nu när jag äntligen varvat ner från dagens på hitt
så har jag otroligt ont i mina knän inte alls okej!
blir att ladda upp med alvedon inför jobbet imorgon
för jag har då inga planer på att vara sjuk och så enkelt är de! 

nu tar jag och mina knän och säger tack och bock för denna dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0