hej hopp spring i benen

Till att börja med måste jag be om ursäkt till min faster! har totalt glömt bort att jag skulle skicka ett brev till henne fy på mig! attans rabarber kräm skickar det i dag har satt frimärke och allt men nu skickar jag det!! 

I dag kan jag känna mig stolt jag vet inte hur många gånger jag tänker nä nu ska jag börja träna och nu ska jag lägga om kosten osv osv!

men en stolt röst kan jag säga att jag faktiskt har tränat både i går kväll och i dag!

i går vart det situps och armhävningar ca 200 situps kör max de jag orkar 2 gr nöjd! 
armhävningarna haha ska vi börja skratta nu de vart 50 stycken är nöjd endå!

i dag har jag vart ute med hundarna på en sväng på 1,5 timme och vi sprang ca 4,5 km av den längan så totalt vart det 1 mil vi ser ut som döda sillar allihopa men vad gör de! 

sedan nu här i efter middag så ska jag i väg och träna hockey :) ska bli jätte spännande passar på att köra lite skott träning så man kommer i gång! dock taggar jag inte min träningsvärk i morgon men det får man leva med nu till lunch blir det soppa och en macka :) de borde ju funka rätt bra tycker jag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0