Planerar min ledighet

Har vart hos läkaren i dag mycket possitva svar måste jag säga jag är nöjd! dock var läkaren görigt snygg inte dåligt må jag säga! en massa skratt kunde inte hålla mig för skratt då läkarens stetoskåp gick sönder och han börja fundera på hur jag egentligen mådde innan han märkte att de var trasigt!

nå väl lunchade med Linnea i dag alltid lika trevligt och tack för en rolig gårdags kväll! 

min ledighet kommer jag tillbringa all min tid med hundarna och värkligen jobba med dom och se så allt blir bra! POOH ÄR tokig i bollar vilket jag tycker är rätt roligt då han kan aport med dom ! :)
så  i morgon är min plan att spela fotboll med dom båda.



Kommentarer
Postat av: Faster

Hej hopp !!

Du har väl inte glömt vad du skulle skicka till mej ;)



Kramiz

2010-09-08 @ 13:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0