Stugan kväll och pann lampa

Mökret har även här i stugan dragit sig in! riktigt mörkt är det ute!
som tur är så har vi solcells lampor utplacerade lite här och var dock hjälper dom inte allt för mycket just nu! 
så i kväll vart det Pannlampan på i högsta ljus hastighet!

under kvällen så har vi eldat en massa och elden börjar brinna ner mot sitt slut så titt som tätt går vi dit och kollar läget.

känns otroligt underbart att bara kunna sätta sig ned på en hälla höra vattnet slå mot klippan höst vinden som biter i en !
har hittat mig en hälla där jag bara kan sitta för mig själv bara sitta och tänka  för mig själv.

det är ett otroligt lugn här ute på stugan inget bil ljud ingen yttre stimulans direkt, jag kan gå klädd hur jag vill jag kan gå ut i min morgon frilla utan att någon bryr sig!  dock gör jag de i vanliga fall också men man kanske trycker till luggen lite extra för att de ska se någorlunda bra ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0