torsdag humm

Kan säga så här vaknade i full panik hade feber mådde inte alls nå bra i dag!

nu underkvällen kom världens underbaraste Linnea med Kladdkaka cola kaka och massor av kakor och cola !
alex hängde med också och stackarn som inte tål  hundar och jag med mina bjässar som löser hår för fullt just nu när dom håller på byta päls inför vintern! eller snarare lägga på lager av ny päls!

Linnea och Alex hjälpte mig att skruva  ihop mitt nya skrivbord tusen tack för all hjälp var väl behövligt jag skruvar muttrar går inte ihop de blir bara snett och krokigt!

Nu i kväll så ska jag ducha Pooh så han blir ren och fin då han ska opereras i morgon
jag hoppas att allt kommer gå bra !


i morgon ska jag även vara MOdell för en dag ska bli jätte kul otroligt spännande måste jag säga!
nä nu blir det att åka hem till mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0